Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/10805
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.creatorRAMIREZ, MARIO H.-
dc.creatorCHAVEZ, EDUARDO-
dc.date2012-03-23T19:53:45Z-
dc.date2012-03-23T19:53:45Z-
dc.date2010-10-14-
dc.date.accessioned2013-01-16T10:05:52Z-
dc.date.available2013-01-16T10:05:52Z-
dc.date.issued2013-01-16-
dc.identifierMEXICO, CITY-
dc.identifier1870-9095-
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/123456789/310-
dc.identifier.urihttp://www.repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/10805-
dc.descriptionPhysics is a science that has greater difficulty in understanding by students; this difficulty is evident in the low rate of accreditation of this discipline in schools at all levels of education. In other hands, those responsible for teaching physics in schools difficult to introduce innovative methods in their practice, they tend to repeat the way we were "instructed" in physics, i.e. in traditional form, where an expert gives a lecture without having practically interaction with students. This paper presents the analysis to study the style of teaching physics teachers at university level and its influence on the learning achieved by students.-
dc.descriptionCentro de Investigación en Ciencia Aplicada y Tecnología Avanzada, Unidad Legaria, Instituto Politécnico Nacional,Escuela Superior de Cómputo, Instituto Politécnico Nacional.-
dc.languagees-
dc.publisherLat. Am. J. Phys. Educ.-
dc.relationLat. Am. J. Phys. Educ.;Vol. 4, Suppl. 1, Nov. 2010-
dc.subjectEstilos de Enseñanza-
dc.subjectEstilos de aprendizaje-
dc.subjectSistema 4MAT-
dc.titleANALISIS DE LA INFLUENCIA DEL ESTILO DE ENSEÑANZA DEL PROFESOR EN EL APRENDIZAJE DE ESTUDIANTES DE FÍSICA A NIVEL UNIVERSITARIO.-
dc.typeArticle-
Aparece en las colecciones: Doctorado

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Páginas desde29_LAJPE_Mario_Ramirez_corr.pdf94.17 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.