Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/22491
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gómez Collado, Martha Esthela | - |
dc.contributor.author | Contreras Orozco, Leticia | - |
dc.contributor.author | Gutiérrez Linares, Delia | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-07T22:38:21Z | - |
dc.date.available | 2017-03-07T22:38:21Z | - |
dc.date.issued | 2016-05 | - |
dc.identifier.citation | Revista Innovación Educativa 71 | es |
dc.identifier.issn | 1665-2673 | - |
dc.identifier.uri | http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/22491 | - |
dc.description | Innovación educativa: significado e importancia para el futuro | es |
dc.description.abstract | The use of information and communication technologies (ICT) in different environments has opened the discussion on the advantages and disadvantages entailed in the educational environment. This study compared the conditions of the use of ICT in the universities of Granada and the State of Mexico. To obtain the results, a survey was carried out to a simple random sample. Of special importance was the constant use of the advances in the use of digital tools in the teaching/learning process in both universities, and each university presented specific conditions and circumstances unique to its environment. | es |
dc.description.sponsorship | Instituto Politécnico Nacional | es |
dc.language.iso | es | es |
dc.publisher | Universidad Autónoma del Estado de México | es |
dc.subject | Análisis comparativo, educación universitaria, proceso enseñanza/ aprendizaje, tecnologías de la información y de la comunicación. | es |
dc.subject | Comparative analysis, information and communication technology, teaching learning process, university education. | es |
dc.title | El impacto de las tecnologías de la información y la comunicación en estudiantes de ciencias sociales: un estudio comparativo de dos universidades públicas | es |
dc.title.alternative | The impact of information and communication technology on social science students: a comparative study of two public universities | es |
dc.type | Article | es |
Aparece en las colecciones: | Revista Innovación Educativa |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
V16-71-61.pdf | Revista 71 Innovación Educativa | 427.6 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.