Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/8404
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorLira, Yolanda-
dc.contributor.authorVela Lira, Alethia Archilee-
dc.contributor.authorLira, Yolanda-
dc.contributor.authorVela Lira, Héctor Archivaldo-
dc.date.accessioned2012-11-22T21:20:29Z-
dc.date.available2012-11-22T21:20:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationfido.palermo.edu/servicios_dyc/.../130_35258_336con.docx – Argentinaes
dc.identifier.urihttp://www.repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/8404-
dc.descriptionArtículo de Investigaciónes
dc.description.abstractThe realization of works in design proyects, require a pedagogy that takes into account the student as a person. Unfortunately among teachers exists vague profiles of emotional awareness with little knowledge and understanding of the emotional education, the emotional intelligence and the emotional competence concerning to the pedagogical improvement. With this trend we reflected on the differents ego states of the theory of the transactional analysis from Eric Berne all this in order to support the innovative design that reach the “inner child” that some many times is lacerated by the parental figure of the professor.es
dc.language.isoeses
dc.publisherfido.palermo.edu/servicios_dyc/.../130_35258_336con.docx – Argentinaes
dc.subjectEstados del “yo”, diseño competente, Inteligencia Integral.es
dc.titleCREAR CON EL “NIÑO INTERIOR”; DISEÑAR LIBREMENTE ¡CON PASIÓN!es
dc.typeArticlees
dc.description.especialidadInterdisciplinariaes
Aparece en las colecciones: Artículos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Publicado en línea.pdf298.45 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.